onsdag 1. mai 2013

Billig fornyelse av badet

Her er det eneste bilde jeg hadde av badet slik det var. Fargene kommer ikke så godt frem men gulvet er rosa og veggene lyse med rosa spetter. Persienna var også rosa slik det skulle være for ca 22 år siden :-)




Gulvet og veggene fikk et strøk med Heftgrunn. Veggene tre strøk med maling og gulvet er malt med Tre stjerners gulvmaling, to strøk. Takessene fikk også to strøk etter grunning.
Persienna er ikke kommet opp igjen ennå. Jeg har tenkt å spraylakkere den hvit.
  
 
 Det kunne også blitt fint med skrift på veggen men jeg har ikke funnet teksten jeg vil ha ennå
  
 
Gulvteppet er heklet av gamle sengetøy. Hvordan jeg har gjort det kan du se HER


3 kommentarer:

  1. Så fint badet ble. Det er mye som kan endres med litt maling og pågångsmot.

    SvarSlett
  2. Utrolig bra at det kunne bli så fint kun med enkle midler og litt stå-på-vilje. :)

    SvarSlett
  3. Dette likte jeg :))
    Kjempe flott med enkle midler ;)ME LIKE

    Klem fra meg

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)